English

گفتگوی دکتر فاضل با Eligio Malusa

گفتگوی دکتر فاضل با Eligio Malusa در وبینار بین‌المللی روز زمین.

گفتگوی دکتر فاضل با Eligio Malusa در وبینار بین‌المللی روز زمین.

Video reports

The video clips of the webinar are available:

International WEBinar on Earth Day 2020 -DAY 1

International WEBinar on Earth Day 2020 -DAY 2

International WEBinar on Earth Day 2020 -DAY 3

Climate Change and Crops Protection Eligio Malusa
Professor
Research Institute of Horticulture
Skierniewice, Poland
SkierniewicePoland
About Eligio Malusa

پیرو امضای توافق نامه های توسعه همکاری‌ کشاورزی، استانداردها و تجارت مواد غذایی بین ایران و اتحادیه اروپا، کارشناسان اتحادیه اروپا در زمینه تولید محصولات ارگانیک در ایران مطالعاتی را با همکاری نهادهای مختلف انجام داده اند که اولین قدم برای ارتقای استانداردهای ایران در حوزه محصولات ارگانیک محسوب می شود.

اتحادیه اروپا معمولاً به تجارت آزاد کشاورزی تأکید دارد و به محصولات ارگانیک اهمیت می‌دهد. توسعه کشت ارگانیک از مواردی است که در این گزارش بررسی خواهد شد. اتحادیه اروپا بزرگترین بازار محصولات ارگانیک در جهان است و تقاضا برای این محصولات بیشتر از عرضه است و به همین دلیل اتحادیه نیازمند واردات است.

شایان ذکر است پیش از این در قالب نشست همکاری های مشترک ایران و کمیسیون کشاورزی، تجارت، بهداشت و مرکز سرمایه گذاری اتحادیه اروپا نشست های مشترکی با مقامات وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و صنعت معدن، تجارت، دادگستری و نمایندگان تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی و تجاری و اتاق بازرگانی ایران برگزار شده است.

چهارچوب این گزارش

این گزارش به دو بخش تقسیم شده است که یکی برای ارزیابی قوانین کشاورزی ارگانیک و دومی در چارچوب قانونی GI اختصاص دارد. ضمیمه‌های هر دو بخش و همچنین گزارش هیات اعزامی به ایران که در ژوئیه ۲۰۱۹ به اجرا درآمد، ارائه شده است. یک بخش مشترک دیگر ارائه توصیه‌هایی برای دولت ایران جهت دستیابی به تعادل و توسعه در هر دو سیستم تولید نیز برای تعریف حوزه‌های احتمالی هم‌کاری فنی، توسعه و حمایت از کمیسیون اتحادیه اروپا مفید محسوب می‌شود.دانلود متن اصلی گزارش دانلود ترجمه غیر رسمی گزارشاصل گزارش و این ترجمه لزوما” منعکس کننده نظرات اتحادیه اروپا، دولت های عضو، دولت جمهوری اسلامی ایران، محققین، موسسه مجری یا سایر همکاران نمی باشد.

کشاورزی ارگانیک
کشاورزی ارگانیک

نمایش بیشتر

پشتیبانی محتوا

نام نویسندگان یا ارائه‌کنندگان مقالات، مطالب و ویدیوهایی که توسط این کاربر منتشر می‌شود، بالای همین صفحه و زیر عنوان اصلی مقاله درج شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا