کوچینگویدیوهای آموزشی

ویدیو: ساختار جلسه کوچینگ

یکی از سوالات رایج در باره فرایند کوچینگ این است که: ساختار جلسه کوچینگ چیست؟

یکی از سوالات رایج در باره فرایند کوچینگ این است که: ساختار جلسه کوچینگ چیست؟ این سوال برای کسانی که دوره آموزش کوچینگ را گذرانده‌اند و در صدد اخذ تاییدیه فدراسیون جهانی کوچینگ هستند نیز مطرح است. به عنوان مثال کوچاریا برای ارائه مدرک پایان دوره، پیاده سازی و ترجمه متن یک یا دو جلسه کوچینگ را الزامی می‌داند.

ویدیوی فوق را صرفا به عنوان یک الگوی کلی در نظر بگیرید ولی برای ارزیابی کوچینگ یا آمادگی برای آزمون CKA از جزوه‌های دوره آموزش کوچینگ خود استفاده کنید.

ساختار یک جلسه کوچینگ می‌تواند عنصر اصلی فرایند کوچینگ باشد. افراد زیادی وجود دارند که فرآیند کوچینگ را بسیار مبهم، انتزاعی و بدون ساختار انجام می‌دهند. بنابراین، مراجع هم به نتایجی مبهم، انتزاعی و بدون ساختار می‌رسد.

بدون تردید هرچه ساختارمندی ما در کارهایی که انجام می‌دهیم بیشتر باشد، نتیجه کار برای خودمان و مراجع قابل درک‌تر است. در بسیاری از مواقع یک مراجع به این دلیل به شما مراجعه می‌کند کا کار یا زندگی او بدون ساختار است. شاید این بدون ساختار بودن برای یک مدیر اجرایی یا صاحب کسب و کار واقعاً همان چیزی است که جریان دارد. شاید بی نظم هستند و چیزی که آنها نیاز دارند این است که یک کوچ داشته باشند تا برای منظم شدن به آنها کمک کند. در این شرایط هرچه ساختارمندی جلسه کوچینگ ما بیشتر باشد، مراجع راحت‌تر می‌تواند به نتایجی که می‌خواهد برسد.

ویدیوی ساختار جلسه کوچینگ با زیرنویس فارسی را اینجا ببینید.

https://www.amfazel.com/ویدیو-ساختار-یک-جلسه-کوچینگ-چیست؟/
از طريق
YouTube
نمایش بیشتر

پشتیبانی محتوا

نام نویسندگان یا ارائه‌کنندگان مقالات، مطالب و ویدیوهایی که توسط این کاربر منتشر می‌شود، بالای همین صفحه و زیر عنوان اصلی مقاله درج شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا