رزومه نویسی

ویدیو: گپ و گفت با دکتر فاضل و تیم آکادمی اینفوگرام

کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری با تلاش آکادمی اینفوگرام و جمعی از اساتید برجسته کشور از ۱۲ اسفند ۹۸ تا پایان شهریور ۹۹ برگزار شد. در این کمپین ۲۲۹ وبینار آموزشی و ۸ لایو اینستاگرامی با همراهی بیش از ۱۳۰ مدرس برگزار شد.

کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری

ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان، مشکلات اقتصادی و گاهی تعطیلی کسب و کارها زمینه ساز مشکلات متعددی در جامعه شده است. آکادمی اینفوگرام با برگزاری کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» در این دوران به مسئولیت اجتماعی‌ خود عمل کرد.

این کمپین با همکاری جمعی از مدرسان، متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان با توجه به شرایط کنونی کشور برگزار شد. هدف این کمپین ارائه آموزش‌های کاربردی به صورت وبینار و مینی وبینار بود.

وبینار ترفندهای رزومه‌نویسی حرفه‌ای

لینک دانلود ویدیوی وبینار ترفندهای رزومه نویسی حرفه ای (دکتر فاضل)

آنچه در مورد رزومه نویسی باید بدانید.

فاز اول

فاز اول کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از ۱۲ تا ۲۸ اسفند ۹۸ تا برگزار شد. در این فاز ۳۵ وبینار در مدت ۶۵ ساعت محتوای آموزشی را در قالب وبینار و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. در این فاز بیش از ۱۲۰۰۰ نفر ثبت نام کردند و حدود ۲۵۰۰۰ ساعت آموزش در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار گرفت.

فاز دوم

فاز دوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از ۴ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برگزار شد. در این فاز ۵۸ رویداد آموزش غیر حضوری در مدت حدود ۱۰۲ ساعت محتوای آموزشی ارائه شد. این رویدادها در قالب وبینار و به صورت رایگان به کمک اساتید از شهرهای مختلف ایران و جهان برگزارشد. در این فاز از کمپین بیش از ۲۸ هزار نفر ثبت نام کردند و حدود ۵۲ هزار ساعت آموزش دیدند.

فاز سوم

در فاز سوم، «آکادمی ایلیا» در راستای مسئولیت اجتماعی خود در شرایط کنونی کشور، در کنار «آکادمی اینفوگرام» قرار گرفت. در مدت یک ماه ۱۰۰ وبینار رایگان با موضوعات مختلف به ارزش ۵۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر برگزار شد.

دسترسی به ویدیوهای کمپین

با هماهنگی اساتید، ویدئوی اکثر وبینارها ضبط شده و در اختیار است اما با توجه به صلاحدید اساتید، ممکن است به صورت رایگان یا با پرداخت مبلغ اندکی در دسترس باشد (این مبلغ بابت پوشش دادن بخشی از هزینه های اجرایی کمپین در نظر گرفته شده است).

نمایش بیشتر

پشتیبانی محتوا

نام نویسندگان یا ارائه‌کنندگان مقالات، مطالب و ویدیوهایی که توسط این کاربر منتشر می‌شود، بالای همین صفحه و زیر عنوان اصلی مقاله درج شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا