تجربه نگاریکسب و کار بین المللی

چگونه به جوانان ایرانی برای کاریابی بین‌المللی کمک کنیم؟

سخنرانی دکتر فاضل در جمع فعالان اقتصادی کانادا به دعوت دانشگاه فرهیختگان

شاید شما هم در اندیشه کاریابی بین‌المللی و کسب و کار در خارج از کشور باشید. امروزه تنوع یکی از شاخص‌های تحصیلات در همه سطوح است. در مسائل بسیاری جامعه فرصت برابر در اختیار افراد قرار نمی‌­دهد و تحصیلات تکمیلی یکی از آنهاست. اما باید توجه داشت که مهارت برای کاریابی بین‌المللی و کسب و کار در خارج از کشور مهم است.

لژیونر شدن با کاریابی بین‌المللی و کسب و کار در خارج از کشور

ما درمورد خصوصیاتی که باید برای لژیونر شدن داشته باشیم برای حوزه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی صحبت کردیم. درمورد حرفه‌ای بودن، در مورد استانداردهای بین‌المللی، در مورد داشتن ارتباطات بین‌المللی و از همه مهم‌تر اینکه باید به‌عنوان یک لژیونر درخدمت کشور خودمان و منافع ملی خودمان هم باشیم اما علاوه بر این خصوصیاتی که گفته شد خود افرادی که علاقه‌مند هستند در حوزه‌های بین‌المللی فعالیت کنند یکسری ویژگی‌هایی هم باید داشته باشند.

برای آشنایی با چالش‌های کاریابی بین‌المللی، مشاهده این ویدیو را نیز توصیه میکنیم

برای آموزش نحوه مدیریت تیم ها و برخورد با ناملایمات از نظر نژاد، جنسیت که قطعا هنگام کار با چنین تعارضاتی مواجه می­شوند،باید مطمئن شویم محیط اموزشی آنها از تنوع لازم برخوردار است.

نمایش بیشتر

اصغر محمدی فاضل

دکتر علی اصغر محمدی فاضل، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF) با درجه حرفه‌ای (PCC) است. دکتر فاضل بیش از 15 سال تجربه در ارائه مشاوره تخصصی، منتورینگ، کوچینگ، تسهیلگری و اجرایی در طیف وسیعی از موسسات عمومی، خصوصی و غیردولتی بین‌المللی در کشورهای مختلف را در رزومه حرفه‌ای خود دارد. اگرچه دکتر فاضل تجربه مدیریت و تدریس در دانشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی را دارد اما بیشترین تمركز وی بر روی كوچینگ مسیر شغلی و بیزینس کوچینگ بوده تا ورود حرفه‌ای به بازارهای جهانی و عرصه‌های بین المللی را برای علاقه‌‌مندان تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا