کوچینگویدیوهای آموزشی

ویدیو: ساختار جلسه کوچینگ چیست؟

ترجمه و زیرنویس: ریحانه بیسادی

ساختار یک جلسه کوچینگ چگونه است؟ در ابتدا و انتهای یک جلسه کوچینگ چه میگذرد؟ قبل از شروع یک جلسه کوچینگ، درک ساختار جلسه و آنچه در واقع در یک جلسه اتفاق می‌افتد، مهم است. اگر شما به عنوان یک کوچ دیگران را کوچ می‌کنید، مهم است که درک کنید ساختار یک جلسه کوچینگ چگونه باید باشد. این ویدیو می‌تواند برای شما و مراجع شما نتایج مفیدی به دنبال داشته باشد.

ساختار یک جلسه کوچینگ می‌تواند عنصر اصلی فرایند کوچینگ باشد. افراد زیادی وجود دارند که فرآیند کوچینگ را بسیار مبهم، انتزاعی و بدون ساختار انجام می‌دهند. بنابراین، مراجع هم به نتایجی مبهم، انتزاعی و بدون ساختار می‌رسد.

بدون تردید هرچه ساختارمندی ما در کارهایی که انجام می‌دهیم بیشتر باشد، نتیجه کار برای خودمان و مراجع قابل درک‌تر است. در بسیاری از مواقع یک مراجع به این دلیل به شما مراجعه می‌کند کا کار یا زندگی او بدون ساختار است. شاید این بدون ساختار بودن برای یک مدیر اجرایی یا صاحب کسب و کار واقعاً همان چیزی است که جریان دارد. شاید بی نظم هستند و چیزی که آنها نیاز دارند این است که یک کوچ داشته باشند تا برای منظم شدن به آنها کمک کند. در این شرایط هرچه ساختارمندی جلسه کوچینگ ما بیشتر باشد، مراجع راحت‌تر می‌تواند به نتایجی که می‌خواهد برسد.

استاندارد یک جلسه کوچینگ چیست؟
نمایش بیشتر

پشتیبانی محتوا

نام نویسندگان یا ارائه‌کنندگان مقالات، مطالب و ویدیوهایی که توسط این کاربر منتشر می‌شود، بالای همین صفحه و زیر عنوان اصلی مقاله درج شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا