تجربه نگاریکوچینگویدیوهای آموزشی

ویدیو: ویژگی‌های حرفه‌ای در کوچینگ

در این وبینار درباره ویژگی‌های حرفه‌ای بودن و رفتار حرفه‌ای در کوچینگ تبیین شده است.

در این وبینار درباره ویژگی‌های حرفه‌ای بودن و رفتار حرفه‌ای در کوچینگ تبیین شده است.

وبینار رایگان: ویژگی‌های حرفه‌ای در کوچینگ
وبینار ویژگی‌های حرفه‌ای

در باره چه صحبت خواهیم کرد؟

مطالعات متعدد نشان داده ۴۰٪ از مدیران منابع انسانی، کمتر از یک دقیقه وقت خود را صرف بررسی یک رزومه می کنند. در بالغ بر ۷۵٪ موارد، مدیران منابع انسانی، از مطالب یک رزومه غیرحرفه ای احساس کشف دروغ پیدا می کنند. بیش از ۸۰ درصد از کارفرمایان درج نشانی و مشخصات محل زندگی بجز آدرس ایمیل را غیرضروری می دانند. لذا اگر در حوزه کوچینگ سازمانی کار میکنید به این موضوع دقت کنید.

در فعالیت‌های بین‌المللی ویژگی‌های حرفه‌ای کمی پیچیده‌تر است. برای یک درخواست کار استاندارد باید رزومه خود را به زبان کشور مورد نظر یا حداقل به زبان انگلیسی آماده ‌کنید. اطمینان حاصل کنید که رزومه‌تان به روز است تا بتواند مهارت‌های عمومی و فرهنگی شما را نشان دهد. اینگونه کارفرما یا شرکت های واسطه استخدامی را با شخصیت کاری و حرفه ای شما آشنا کند. چون آنها نیاز دارند تا مشخصات شما را با نیازهای شرکت و موسسه مقصد تطابق دهند.

نمایش بیشتر

اصغر محمدی فاضل

دکتر علی اصغر محمدی فاضل، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF) با درجه حرفه‌ای (PCC) است. دکتر فاضل بیش از 15 سال تجربه در ارائه مشاوره تخصصی، منتورینگ، کوچینگ، تسهیلگری و اجرایی در طیف وسیعی از موسسات عمومی، خصوصی و غیردولتی بین‌المللی در کشورهای مختلف را در رزومه حرفه‌ای خود دارد. اگرچه دکتر فاضل تجربه مدیریت و تدریس در دانشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی را دارد اما بیشترین تمركز وی بر روی كوچینگ مسیر شغلی و بیزینس کوچینگ بوده تا ورود حرفه‌ای به بازارهای جهانی و عرصه‌های بین المللی را برای علاقه‌‌مندان تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا