تجربه نگاریکسب و کار بین المللی

ویدیو: چین چگونه چین شد؟

گفتگوی دکتر فاضل با دکتر محمدحسین عمادی سفیر ایران در فائو

گفتگوی دکتر فاضل با دکتر عمادی سفیر ایران در فائو

دکتر محمدحسین عمادی، فعالیت های خود را از سال ۱۳۵۸ و با مسئولیت های میدانی درمسائل  توسعه کشاورزى و تحولات جامعه روستایی ایران از طریق امور مدیریتی و آموزشی و تحقیقاتی آغاز نمود.  

لینک مستقیم ویدیو در آپارات

https://www.aparat.com/v/d5hfy

دکتر عمادی کیست؟

دکتر عمادی پس از اخذ کارشناسی کشاورزی از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران، دکتری تخصصی خود را در رشته سیستم های کشاورزی و توسعه روستایی از دانشگاه سیدنی استرالیا اخذ نموده است. پژوهش، تدریس و  تالیفات ایشان عمدتا در زمینه مسائل مرتبط با سیاست هاى کشاورزى و توسعه روستایی  با تاکید بر دیدگاه سیستمی و مشارکتی می باشد.

دکتر عمادی مدرس دوره هاى کارشناسی ارشد و دکترى در دانشگاه شیراز، دانشگاه تهران، تربیت مدرس بوده. وی ۴۸ مقاله علمی و یازده کتاب به زبانهای فارسی و انگلیسی تالیف کرده اند. ایشان در حوزه مدیریتی به مدت هشت سال معاون وزیرکشاورزی بوده. وی مسئولیت سیاست گذاری و ارتقا کیفی سیستم آموزش ، ترویج و تحقیقات پژوهش های کشاورزى با تاکید بر توسعه پایدار و درونزا را برعهده داشته است.

دکتر محمدحسین عمادی
دکتر عمادی

در سال ۱۳۸۴ از سوی سازمان بهره وری آسیایی APO بعنوان موثرترین مدیر در بهره وری کشاورزی ایران انتخاب و معرفی شد. دکتر عمادی از سال ۱۳۸۵ فعالیت های فشرده بین المللی خود را با سازمانهای بین المللی و توسعه ای آغاز نمود. محمدحسین عمادی با طیف گسترده‌ای از این سازمان ‌ها از جمله ،FAO, UNDP, APO,DFID, CIFOR, ICIMOD  به عنوان مشاور و یا همکار در کشورهای مختلف جهان فعالیت داشتند.

دکتر عمادی بمدت هشت سال با سازمانهای بین المللی در بازسازی افغانستان بعنوان مشاور ارشد وزرای کشاورزی و توسعه روستایی این کشور فعالیت داشته. از سال ۲۰۱۴ میلادی بعنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی در زمینه توسعه فنآوری کشاورزی و همچنین بعنوان مشاور با مراکز علمی و تحقیقاتی کشور چین فعالیت نموده. در سال ۱۳۹۶ بعنوان سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان خوار بار و کشاورزی ملل متحد FAO در ایتالیا شروع به فعالیت نمودند.

زمینه های اصلی فعالیت ها و تجارب  ایشان عبارتند از:

  • تحلیل سیستمی وتدوین سیاست برای افزایش راندمان ، بهره وری و توسعه کشاورزی.
  • تحلیل سیستماتیک وتدوین سیاست و توصیه‌های استراتژیک برای توسعه یکپارچه روستایی.
  • طراحی و توسعه موسسات تحقیقاتی برای ارتقاء تکنولوژی وتدوین سیاست در حوزه‌های کشاورزی و توسعه روستایی.
  • تجزیه و تحلیل و طراحی ” دانش کشاورزی و سیستم اطلاعات ” (AKIS)
  • کشاورزی زیست بومی Agroecology

راهنمای همکاری و فعالیت در یک سازمان بین‌المللی
نمایش بیشتر

اصغر محمدی فاضل

دکتر علی اصغر محمدی فاضل، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF) با درجه حرفه‌ای (PCC) است. دکتر فاضل بیش از 15 سال تجربه در ارائه مشاوره تخصصی، منتورینگ، کوچینگ، تسهیلگری و اجرایی در طیف وسیعی از موسسات عمومی، خصوصی و غیردولتی بین‌المللی در کشورهای مختلف را در رزومه حرفه‌ای خود دارد. اگرچه دکتر فاضل تجربه مدیریت و تدریس در دانشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی را دارد اما بیشترین تمركز وی بر روی كوچینگ مسیر شغلی و بیزینس کوچینگ بوده تا ورود حرفه‌ای به بازارهای جهانی و عرصه‌های بین المللی را برای علاقه‌‌مندان تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا