تجربه نگاریکسب و کار بین المللی

مدل مفهومی بوت‌کمپ لژیونرهای کسب و کار

دکتر فاضل در باره مدل مفهومی بوت‌کمپ لژیونرهای کسب و کار بین المللی توضیح می‌دهد.

شاید بسیاری از ما رویای کسب و کار در عرصه بین المللی را داشته باشیم. یا مایل به تجربه شکل تازه ای از زندگی هستیم. ولی نمیدانیم برای کار و اشتغال در خارج از کشور باید چه قدم هایی برداشت. البته پیدا کردن یا ایجاد فرصت کاری به دلیل تنوع نظام های اداری کمی دشوار است. ولی با اطلاع از چند ترفند و بهره مندی از تکنولوژی و شبکه های اجتماعی، دستیابی به این آرزو می تواند راحت‌تر شود.

از طرفی کاریابی در موسسات خارجی، راه اندازی کسب و کار چندملیتی و انجام فعالیت های علمی بین المللی به دلیل نظام‌های متنوع سیاسی و اداری، فوت و فن هایی دارد. حتی اگر مایل به کارآفرینی، مهاجرت، پذیرش تحصیلی و یا حتی اخذ اقامت با سرمایه‌گذاری هستید باید قدم های صحیحی بردارید.

مدل مفهومی بوت کمپ کسب و کار بین المللی
مدل مفهومی بوت کمپ کسب و کار بین المللی

این بوت کمپ بر پایه چهار ستون اصلی بنا شده است:

  1. کارگاه‌های آموزشی (آکادمی)
  2. تهیه پروژه فردی 
  3. تجربه‌آموزی از حرفه‌ای‌ها
  4. پایلوت تیمی

شما در مدت ۴۵ روز با مطالب زیر آشنا خواهید شد:

  • ترفندهای ورود به بازارهای بین المللی
  • راه اندازی یک استارتاپ (کسب و کار عمومی یا دانش بنیان)
  • آداب فریلنسری بین المللی
  • رزومه نویسی حرفه ای
  • جذب سرمایه‌گذار و شرکای راهبردی کسب و کار بین المللی
  • و تجربه‌آموزی از لژیونرهای بین المللی از پنج قاره جهان که به قله‌های موفقیت رسیده‌اند.

دغدغه درآمد ارزی

کسب درآمد ارزی برای همه مردم جهان یک دغدغه است. شیوع ویروس کرونا، رهبران سیاسی و تجاری را مجبور به عبور از اولین مانع ذهنی خود کرد. بسیاری از آنها تاکنون دورکاری یا خانه کاری کارمندان یک دغدغه بوده. گاهی تیم سازی برای دورکاری با انگیزه هم یک چالش است. حالا احتمالا بسیاری از آنها به شکل دائمی در حال  کنفرانس ویدیویی هستند.

این بوت کمپ شما را برای رسیدن به اهداف خود در مسیر کاریابی خارجی و یا پیدا کردن فرصت های کسب و کار بین المللی یاری خواهد کرد.

نمایش بیشتر

اصغر محمدی فاضل

دکتر علی اصغر محمدی فاضل، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF) با درجه حرفه‌ای (PCC) است. دکتر فاضل بیش از 15 سال تجربه در ارائه مشاوره تخصصی، منتورینگ، کوچینگ، تسهیلگری و اجرایی در طیف وسیعی از موسسات عمومی، خصوصی و غیردولتی بین‌المللی در کشورهای مختلف را در رزومه حرفه‌ای خود دارد. اگرچه دکتر فاضل تجربه مدیریت و تدریس در دانشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی را دارد اما بیشترین تمركز وی بر روی كوچینگ مسیر شغلی و بیزینس کوچینگ بوده تا ورود حرفه‌ای به بازارهای جهانی و عرصه‌های بین المللی را برای علاقه‌‌مندان تسهیل کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. علاقه مند به گسترش فعالییت موجود و ایده های نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا